Jäsenedut

Oulun alueen alennukset

Kuntomo Oy, Zeppelin, Limingantulli, Toppilansaari  www.kuntomo.fi
Avoinna kulkukortilla joka päivä klo 05.00-23.00
Kuntosalipalvelut -10% alennus 12kk:n jäsenyydestä, hierontapalvelut -5% alennus

Elokuvateatteri Star, Kalliotie 6, Oulu, puh: 08 5542 711 - 1€ norm. hint elokuvalippu.
www.elokuvateatteristar.fi/

Oulun sohva ja sänkykauppa, Kaakkurinkulma 4,  -5%

Instrumentarium  Silmälasit -30%, optikon näöntarkastus ilmainen, aurinkolasit -20%, piilolinssit -25%

Valilla Collection, Valkea -25%.

Fun Oulu Talvikangas, verkkokauppaan 20 e ale, koodi TEHY706   https://funoulutalvikangas.fi/

FUN Oulu keskusta, verkkokauppan 20 e ale, koodi TEHY706                https://funoulukeskusta.fi/

Core, Kello Nikintie 1  toistaiseksi voimassa oleva jäsensopimus ilman liittymismaksua (norm 19,90), Kellon Core hinta 39,90 e/kk. Lisäksi tarjoamme ensimmäisen jäsenkuukauden puoleen hintaan 19,95 e.  Haukiputaan Corelle hintaan 29,90 e/kk. Lisäksi tarjoamme ensimmäisen jäsenkuukauden puoleen hintaan 14,95 e. Kulkukortti 5 e tai ranneke 9,90 ei sisälly hintaan. Sopimukset voimassa toistaiseksi kuukauden irtisanomisajalla. http://www.lkcore.fi/

Jalkojenhoitaja Marja Lesonen, Liminka Jalkahoito 45 e. www.hyvinvointiajaloillesi.fi

Kylpylähotelli Sani, Jukupolku 5, 85100 Kalajoki, puh: 0400 102 121, sp: info.kalajoki@santashotels.fi

Merinäköalallinen superior-huone standard-huoneen hinnalla. Ravintola Bistron a la carte annoksista -10 %. Etu on henkilökohtainen, jäsenkortti esitettävä. Etu voimassa vuoden 2022 loppuun, poislukien heinäkuu.

Tuiran Fysio tarjoaa Tehyn jäsenille hyvinvointipalveluita henkilökunnan jaksamisen tehostamiseksi: hieronnat ja fysioterapiat -10% alennuksella

Edun palveluihin saa mobiilijäsenkorttia näyttämällä maksaessa, jossa on ammattiosaston numero: 706.  Etu on voimassa vuoden 2022 loppuun saakka.

Valtatie 47 / Merikoskenkatu 2, 90500 Oulu toimisto@tuiranfysio.fi p.08 340 862

Mattopesula Pesuraita -10% mattojen pesusta, Liitintie 11, Rusko

Koulutettu hieronta Juha Särkelä, Ranta-Kastellintie 2-4,        https://www.koulutettuhieronta.fi/, -10 % hieronnasta

LISÄKSI

Kylpylähotelli Levitunturi, Kittilä, puh:016 646301 www.hotellilevitunturi.fi
majoitus -40%  alennus nyt koko huoneistosta.

Katso lisää tehyläisten valtakunnalliset jäsenetuja

www.tehy.fi/jasenelle/jasenedut/